Marculis 2019

Mereto di Tomba (Ud) Via del Monumento 21
33036 San Marco UD Italia
Pro Loco Paîs di San Marc
Marculis 2019 @ San Marco di Mereto di Tomba | San Marco | Friuli-Venezia Giulia | Italia

Marculis a je une rassegne teatrâl par furlan metude impins de Pro Loco Paîs di San Marc. La volontât e je chê di proponi cheste rassegne in mût continuatîf fasintle deventâ un apontament anuâl di culture. Marculis par furlan a son capriolis, zirevoltis, ma no dome. Chest tiermin nus rimande a antighis pratichis sacris, in ûs te nestre regjon, che a cjapin dentri la danze, la musiche e la rapresentazion teatrâl. Cierts studis a coleghin la etimologjie de peraule al evangjelist San Marc. E alore… Marculis!

—————————————————————————————————————————

Marculis è una rassegna teatrale in friulano organizzata dalla Pro Loco Paîs di San Marc. La volontà è quella di proporla in modo continuativo facendola diventare un appuntamento annuale di cultura. Marculis in friulano sono capriole, giravolte, ma non solo. Questo termine ci rimanda ad antiche pratiche sacre in uso nella nostra regione, che comprendono la danza, la musica e la rappresentazione teatrale. Alcuni studi collegano l’etimologia della parola all’evangelista San Marco. E allora… Marculis!

Programma:
Sabato 5 ottobre
Facchin Show Live. Lis gnovis frontieris de furlanetât – FELICI MA FURLANS e TACONS

Sabato 19 ottobre
News in the gnot – Compagnie Filodramatiche Sot la Nape

Sabato 26 ottobre
La murose di Triest – Compagnie Teatrâl I Sghiras

Tutti gli spettacoli iniziano alle ore 20.45.

Ingresso 5€

Scarica la locandina Marculis-2019